onsdag 28. desember 2011

Bruksanvisning for å fullføre trippel ironman

Ikke bruk tid på dette innlegget med mindre du har en veldig sær interesse for ultra triathlon. Innlegget er egentlig mest for meg selv. Så kan jeg lese det selv før Lensahn 2013 og gjøre noen ting smartere.

Jeg prøvde å gjøre ting på min egen måte før min trippel ironman i Lensahn 2011. Blant annet så skrev jeg en ganske detaljert beskrivelse til supporten min, Hanne, Fredrik og Øyvind, om hvordan jeg forventet at løpet kom til å bli for min del, og hvordan jeg ønsket å få hjelp. Denne beskrivelsen tapet jeg opp på bilvinduet om morgenen før start. Jeg har ikke endret noe i teksten, men under hvert avsnitt har jeg lagt til noen kommentarer om hvordan det gikk, sett i etterkant.

Her ligger den: Bruksanvisning for å få Hårek i mål i Lensahn

2 kommentarer:

  1. En utrolig prestasjon Hårek - som vi andre har glede av å lese om også :-) Lykke til med 2013 forberedelsene!

    SvarSlett
  2. Utruleg kult og spennande å lese "bruksanvisninga" di for trippel ironman.
    Inspirerande, sjølv om eg neppe trur at eg ville våge meg ut på noko slikt sjølv.
    Men veldig bra at du ville dele dette!

    SvarSlett