lørdag 24. mai 2008

Helt kretsmester!

Jeg fikk sølvmerket i friidrett når jeg gikk i 5. klasse. Etter det har jeg drømt om pokal. Eller medalje. Ærlig fortjent. Fluefiske, isfiske, samme hvilken idrett, bare jeg får pokal. Nå sitter jeg stolt som en hane med gullmedalje på brystet.

Marie og jeg stilte i kretsmesterskapet i 3000 meter terreng idag. Er ikke helt sikker på hvilken krets, men løpet gikk langt inne i skogen trolig nærme Kvitseid. Vi møttes bak en gran. 20 mennesker ink funksjonærer.

På baksiden av gullmedaljen står det kretsmester veteran, Norges friidrettsforbund. Den er vakker. Tung. Skinner blankt. Ikke nok med det. Jeg fikk pokal åsså.

Jada. Jeg var eneste deltaker i klasse 40-45.

Jeg anbefaler alle å finne et øde sted og stille opp i kretsmesterskap. Men ligg unna Telemark. Telemark er mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar